środa, 5 stycznia 2011

Znamy termin otwarcia "Biedronki"

52 komentarze:

widz pisze...

hurra nareszcie!!!juz widze ten szał zakupow:)

mieszkaniec pisze...

Przy najmie promocje mnie nie ominą hehe...ciekawe jak poradzą sobie mali sprzedawcy z taką konkurencją :laughing: :laughing: :crying:

gówno pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

bodzisław pisze...

Ale sie podniecacie, tanie artykuły i sama chemia. Co myślicie, że te towary są takie same jak w malutkim sklepie??????. Chemia i jeszcze raz chemia. Ale to wasza sprawa jak chcecie to się trójcie. Nara

svasti pisze...

no to wszyscy umrzemy :)

oklahoma pisze...

bodzisłąw kupując w małym sklepie stanie się nieśmiertelny :D :laughing:

Aga pisze...

Bardzo fajnie. W Biedronce jest dużo bardzo dobrych rzeczy wbrew pozorom, te same marki tylko tańsze rzeczy, jak soki produkowane przez Hortex czy wędliny Sokołów, mają tylko inna nazwę.Na pewno będę tam robić zakupy

polo pisze...

Ja osobiście bardzo polecam zakupy w Biedronce. Polecam np. płyn do naczyń, pieluchy, chusteczki nawilżające, ręczniki papierowe. Są naprawdę dobrej jakości a kosztują nie wiele.

Lelek pisze...

Biedronka ach biedronka

ed pisze...

nie nakrecajcie sie ta biedronka/przeciesz tam sprzedaja towary 3kategoria przy okazji wykorzystuja pracownikow jako tania sile robocza.

asd pisze...

A gdzie masz produkty pierwszej kategorii? W tych czasach pewne jest tylko to co sam wyhodujesz...niestety:/

jan pisze...

Nie którzy krytykują biedronkę i jej towary ale wreszcie będziemy mieć konkurencje do sklepów które okradają nasze portfele Ludzie ci co rozpuszczają krytykę co do wyzyskiwania ludzi tam pracujących albo nie widza albo ich ustawiono bo w obecnych sklepach typu Unikat, Lewiatan też wyzyskują pracowników Natomiast jak takim ludziom nie odpowiada towar biedronki niech się zaopatrują w śmietnikach tam będą mieć zdrowsze towary i darmowe he he

bb pisze...

Zgadzam się z Janem!!!!!!!!!!!!! :tongue:

mieszkanka pisze...

Niektórym to nigdy nic nie pasuje!!! Stare zgredy!!!

Rudzanin pisze...

Gratulacje dla miasta Kuźnia Raciborska, od wtorku jesteście centrum handlowym południowej Polski i północnych Czech oraz wschodnich Niemiec i zachodniej Ukrainy :wink: :smile:

kuznianka pisze...

Konkurencja musi byc

kuznianka pisze...

Ukrocic monopol "Kaszty"

do Rudzanin pisze...

jak zwykle nie zadowolony

D pisze...

I bardzo dobrze może era wyzyskiwaczy Unikatowych sie zakończy,ceny mają z kosmosu a swoje pracownice traktują jak śmieci

crazy pisze...

biedronka to jest sklep pierwszej jakości :P na większości produktów (jeśli jesteście spostrzegawczy) można zauważyć, że są produkowane przez dobre firmy typu soki hortex, ryby lisner itd, produkty są tak samo smaczne jak te orginalne, a są dużo tańsze. biedronkowa cola jest lepsza niz orginalna coca cola :P nareszcie będzie dobry tani sklep, a nie tylko kaszta ;]

jan pisze...

Do Rudzanina Obserwując te rożne twoje wypowiedzi to widać tryska z ciebie jakiś wredny debilizm po prostu wszystko krytykujesz co mówią mieszkańcy kuźni Przeszkadza tobie że są ludzie którzy nie boja się mówić prawdę o wyzyskiwaniu przez klan Kasztów i innych, przeszkadza ci że są ludzie którzy chcą by było lepiej nie tylko w Rudach ale też w kuźni ale ciebie widać to przeszkadza więc masz możliwości się wyprowadzenia z naszej gminy albo drugi wariant drastyczniejszy kup sobie petardę wsadź sobie tam gdzie słońce nie dochodzi i odpal i po sprawie takiego oszołoma jak ty już nie będzie

bb pisze...

Brawo Janie!!!!! Nareszcie ktos napisał to co mysli o tym pożal się Boże Rudzaninie :smile:

Rudzanin pisze...

Mi jest bardzo dobrze w moich Rudach, natomiast niektórzy zachowują się, jakby Kuźnia była centrum wszechświata, a otwarcie biedronki to wydarzenie roku w skali skraju :smile: :wink:

jan pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

Rudzanin pisze...

:laughing:

mieszkanka pisze...

Rudzanin Ty trollu!!!!

Loaa pisze...

Wreszcie w kuźni będą dostępne Top Chipsy, Browary V.I.P i AMARENA!!

ona pisze...

a kiedy i gdzie były nabory do pracy w biedronce? myślałam że ktoś poda te info na forum a tu cisza tylko od razu biedronka otwarta :(

kwazar pisze...

ona: http://saf.li/78ZhP

ona pisze...

a czy były jakieś oferty? bo ja dałam sobie na powiadomienia ze wszystkich województw i przychodziły czasem ale na Kuźnie mi nic nie przyszło że szukają :( hmmm szkoda

Rudzanin pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

:( pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

Rudzanin pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

jan pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

Kuznianin pisze...

do Rudzianin.. wiesz co zachowujesz sie tak jakby tą biedronke mieli właśnie w rudach otworzyć...

Rudzanin pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

Heloo! pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

kwazar pisze...

Rudzanin: przestań trollować.

Rudzanin pisze...

Co było niezgodnego z regulaminem w naszych wypowiedziach? To, że napisałem o błędzie ortograficznym lub to, że zwróciłem uwagę, że są znaki interpunkcyjne? Ja nikomu nie napisałem, że jego wypowiedzi to 'wredny debilizm', a na mój temat taka opinia się znalazła i nie została usunięta!!! :angry: Widać, że jak się nie ma argumentów to się usuwa komentarze... :sad:

SZKODNIK pisze...

SZKODA ŻE bIEDRONKI PRODUKUJĄ SIE JAK STONKI :tongue: NIECH ŻYJE TOMI MARKT BYNAJMNIEJ WIEKSZY WYBÓR BUTÓW(INBLU) :laughing:

LUŚKA ;) pisze...

TERAZ WSZYSCY W KUŹNI BĘDĄ CHODZILI W JEDNYCH BUTACH I DRESACH...NO I JEŚĆ TYLKO BANANY :smile:

czysta de lux pisze...

KASZTA GAME OVER ;))) LEWIATAN THE END;)) TOMIK...HMMM...TOMIK SE DA RADĘ ;)) JEST PRZECIEZ W CENTRUM HANDLOWYM ;)))

redakcja pisze...

System komentarzy nie służy do prowadzenia rozmów. Nie jest on także miejscem na wypowiedzi trollów internetowych. Oby po raz ostatni istniała potrzeba, by komukolwiek to wyjaśniać; pozdrawiamy.

Rudzanin pisze...

Komentarz usunięty przez administratora z powodu naruszenia regulaminu.

Rudzanin pisze...

dobrzy jestescie :smile:

rogal pisze...

Tak sie sklada ze kupilem najbardziej potrzebne produkty takie jak chleb,maslo,kawa,mleko,cukier,ser ryba.itd co sie okazalo ? w biedronce zaplacilem 38,45 a w TOMI MARKT za to samo 33,96. ja zostaje Przy TOMI :smile: I NIE DAM SIE NABRAC NA BANANA :tongue:

stach pisze...

jestem dostawca do biedronki.i zakupow tam nie zrobie.nie dajcie sie oglupic.towar gazetkowy jest tanszy ale mniej wartosciowy .towar z poza gazetki nie odstaje cenowo z innymi sklepami. :angry:to jest zwykly chwyt marketinowy.kupicie tanio cukier lub banany ale kupicie wiecej produktow za ktore przeplacicie.a oni i tak to sobie odbija :crying:

Rudzanin pisze...

Mówiłem, że stonka :wink:

zbych pisze...

racja.biedronka do kitu

heniu pisze...

ej.rogal ja tez sprawdzalem warzywa i owoce tez w TOMIKU tansze niz w biedronce.pozdrawiam

heniu pisze...

droga redakcjo.kim jest TRol internetowy?PROSZE O ROZWINIECIE ZWROTU.POZDRAWIAM

Rudzanin pisze...

@heniu, nie od dziś wiadomo, że warzywa i owoce są w Biedronce drogie.

Prześlij komentarz